10/10 ale tylko wizualnie, wypatrywanie z ciekawością, jakież to nowe stworki wymyślili, mnie ten film nie rozbawił poza 1. stanem przed normalnością (fajne opcje na statek kosmiczny albo autostopowicze jako kanapy haha) 2. powitalne rakiety termojądrowe z zamkniętej planety : ) 3. "poezja" ze zwrotami, które ciężko...
więcej
Żeby mi nie zarzucano, że odstraszam od filmu. Widziałam gorsze; aktorsko, choć nierówny,
film może się poszczycić perełkami. Efekty niezłe, ale kto dziś ocenia film po efektach, są
powszechne jak napisy końcowe. Niestety, pokazanie absurdów współczesnej ludzkości,
zginęło w absurdalnych zawiłościach akcji, nie...
Jeden z moich ulubionych, na podstawie genialnej książki.
Udana adaptacja, trudno oczekiwać żeby film prześcignął oryginał .
Film nie tylko dla fanów Adamsa, zgrabna fabuła. Moim skromnym zdaniem twórcom filmu udało się podtrzymać nastrój książki i za to wielkie brawa. Czekam na kolejne części :)
Film rewelacyjny, odprężający świetny dowcip, dobre aktorstwo absurdalne lecz zabawne i
ciekawe pomysly naprawde mile sie zaskoczylem 10/10.
Podoba mi się scenografia i same postacie, ale niestety scenariusz poleciał. Właśnie czytam 4 cześc APG i jednak humor nie ten sam co u Adamsa, a szkoda :).
Witam wszystkich koneserów tego typu filmów - parodie komediowe. Podawajcie wszystkie filmy, które znacie, oto lista z którymi się zapoznałem.
1.1941 (1979)
2.2001. Odyseja komiczna (2000)
3.Airplane 1! (1980)
4.Airplane 2! (1983)
5.Autostopem przez Galaktykę (2005)
6.But Manitou (2001)
7.Chłopaczki Z...
to znaczy jaki? do filmu nic nie mam,chociaż książka mnie śmieszyła,ale zaczynanie opisu od
zdania,które nie ma żadnego poparcia ani w rzeczywistości ani w tekście? jaki jest zatem typowy
ziemianin? jaki ziemianin jest nietypowy? kto ustalił normę przeciętności i czym się ona objawia?
... więc daję 8/10 mimo, że robiłam do niego kilka podejść, bo zawsze w środku filmy gubiłam się
wreszcie się zebrałam i muszę przyznać, że nie żałuję
pokręcony, bez sensu ale humor i pomysł jest świetny
ot taka fajna odskocznia od codzienności
Film nie sięga książce nawet do pięt. Gagi tu są chybione, teksty skrócone - przez co tracą sens. Postaci nie posiadają książkowych charakterów. Artur chociażby nie jest irytująco drażliwy, Trillian nie zachowuje się jak kobieta z dwoma doktoratami.
Kiedy czytałam "Autostop" bohaterowie wpadali z jednych tarapatów od...
Moim zdaniem jest to scena, gdy główni bohaterowie chowają sie za wozem kempingowym. Ci cali Wargowie czy coś takiego, chcą ich zajść od tyłu. Zastają niziutką zamkniętą furtkę od wewnątrz. Jeden z nich mówi: Zamknęli się od środka. Idziemy z drugiej strony! To mnie rozbraja :)
jednakowoż dialogi niekiedy ciężkie do skumania... Duże plusy za barwne postacie, pokręcony ale zacny humor (trochę jak w "Monty Python"), ale końcówka z tym stwórcą galaktyki i Ziemi to już lekkie przegięcie. Mimo wszystko, chociaż czasem nie idzie nadążyć za trudnymi technicznie do zrozumienia formułami, jest to...
bardziej tej histori sie nie da zepsuc niz zrobili to tworcy filmu, wszystko jest zbanalizowane a relacje miedzy postaciami zenujace, nie rozumiem jak mozna mowic ze to jest dla fanow ksiazki? jak ktos lubi ksiazke a jednoczesnie jest zadowolony tym filmem to widocznie nie ksiazka dla niego i niech sobie oglada
a i...
Boska komedia, uśmiałam się jak nigdy!
Gagi takie że można odlecieć
Najlepszy robot w depresji, po prostu Mistrzunio.
Zapewne zarówno powieść jak i jej adaptacja mają swoich wiernych fanów, ja jednak nie dołączę do ich grona. Taki rodzaj humoru połączony z science fiction zdecydowanie do mnie nie przemawia. Zmęczyłem się przeokrutnie i z trudem dobrnąłem do końca. Oceniam go na 3/10, ponieważ w mojej ocenie nie był gorszy niż ”Kochaj...
więcej
Hej! Kto zna dobrze ten film?
Chodzi o to, że oglądałem ten film dawno temu i pamiętam, że oni byli w
jakimś miejscu gdzie było dużo różnych stworków i jednym z nich był taki
biały z czarnymi ustami i małymi czarnymi oczkami. Później na niego jest
chyba jakieś ujęcie a on się złości i wystawia zęby. Chyba tylko...
Jak w tytule, mam trochę odbiegające od samego filmu pytanie: znacie jakąś ciekawą literaturę i filmy z robotami z depresją, niezaradnymi, wykazującymi jakieś dość ludzkie cechy (tu może niezbyt trafne porównanie, ale np. coś w stylu Wall.e'go, czy właśnie tak jak Marvin)?
Nie zależy mi na robotach, które służą do...